Istorii cu tâlc sau cronica unui faliment anunţat

Am intrat în afacerea Nobel fără să am habar de vânzare. În activitatea mea m-am ocupat de îngrijirea bolnavului şi nu de a-i vinde – nici măcar medicamente. Aşa că la seminariile organizate de conducerea muierească a firmei nu mă simţeam altfel decât neştiutor, ne-ajutorat, ignorant desăvârşit. În termenii lor “prost”.

Am înţeles imediat că una din condiţiile de a reuşi într-un domeniu, mai ales cum este acesta ala vânzărilor atât de frumos dar atât de greu, este prioritar să-ţi dai seama cât eşti de “prost”. Şi în loc să mă supăr pe “fiţele” autoritariste, fudule, agresive ale directoarei generale, i-am mulţumit sincer de fiecare dată şi neuitând să-i ofer flori, îi declaram de faţă cu toţi participanţii din ţară şi de faţă cu soţia mea că “o iubesc”.

 

La una din întâlniri – la Timişoara la un hotel celebru, am adus cu mine vreo 60 de cărţi despre vânzări – o adevărată bibliotecă ce ar face invidios orice manager de firmă serios şi responsabil. Mi-a spus imediat “aruncă-le!”. La aceeaşi întâlnire directorul ei adjunct ne-a ţinut o prelegere “motivaţională” cu citate exact din cărţile pe care mă rugase imperativ să le arunc.

La o altă întrunire organizată într-o staţiune montană, mi-a promis că o să mă lase să vorbesc despre apă, însă trufia şi suficienţa au făcut-o să se răzgândească. Şi atunci i-am mulţumit şi i-am spus că “o iubesc!”…

Am început să dezvolt afacerea în Severin şi încet încet au început să apară şi rezultatele. Cel mai important era pentru mine unul singur: nu banii câştigaţi (aici este foooarte mult de povestit despre ce se promite şi ce se primeşte!) ci CLIENTUL MULŢUMIT.

Am scris o carte şi cu vreo 20 de pachete (a câte 50 de bucăţi) legate cu sfoară de cânepă, “calde”, proaspăt scoase din tipografie, cu prima mea carte despre apă – urmare a celor peste 300 de emisiuni tv, am ajuns la Bucureşti la întâlnirea cu şeful firmei pe Europa…

Mi s-a interzis să vorbesc cu el, nu mi s-a dat voie să prezint lucrarea tipărită -cu bani luaţi de la gura copilului meu (firma nu mi-a dat NICI UN LEU!!!) unică în România, aşa că m-am întors la Severin tot aşa cum am plecat. O bună parte din colegii din firmă mi-au solicitat cartea prin poştă iar restul au ajuns la clienţii proprietari de echipamente. Cei care nu au mai apucat au copiat-o la xerox de la cei ce o aveau!…

Nu continui cu povestea – plină de învăţăminte pentru mine, ea este amplă şi probabil că voi scrie istoria completă a colaborării (am material muuult şi consistent) pentru a fi un fel de manual despre cum NU SE FACE destinat viitorilor mei colaboratori…

Azi firma este aproape inexistentă (am auzit că se mută în Bulgaria) şi agăţată în sute de procese. Cei mai buni colaboratori au părăsit-o şi, aşa cum se exprima un fost director, este “în cap” -adică în faliment.

Acest director m-a căutat la Severin exprimându-şi dorinţa de a colabora ALTFEL tot cu echipamentele de purificat apa. Fiecare cuvânt al întâlnirii noastre este consemnat.

Iată o parte din discuţiile publice purtate pe facebook. Veţi înţelege de ce demersul iniţiat de domnul pasionat mai mult de poker, a eşuat!…

Nu cu foarte mult timp în urmă, să tot fie o lună, am fost căutat de un personaj din Bucureşti pentru a-mi propune o colaborare legată de “purificarea apei” ştiind că sunt un adept fervent al APEI PURE ca mijloc de prevenire a suferinţelor de tot felul. Am fost de acord (aşa cum am fost de acord să recomand şi alţi distribuitori de echipamente cum este LifeCleaner cu care n-am nici un contract de colaborare sau aşa ceva – ci doar din dorinţa de a da oamenilor informaţii cât mai utile). Aşa se face că ulterior discuţiei noastre din Severin, a apărut şi o pagină pe fbk cu o firma ce urma să “atace” piaţa din RO şi care … bla… bla… bla…
Din motive legate probabil de un atac al unor răi voitori (aşa cred dar s-ar putea să mă-nşel), dialogurile dintre mine si amicul DP … au dispărut… de pe facebook…
Noroc că există memoria Google iar eu am prostul obicei de a salva absolut toată activitatea inclusiv în format “imagine” jpeg adică. Uite ce bine mi-a prins pentru că am salvat astfel (cu ajutorul şi al unui amic priceput dicuţiile interesante şi lămuritoare pentru mulţi din prietenii mei de pe-aici dar şi ai www.drpro.ro. Iată filmul discuţiilor de pe fbk aşa cum au fost…
DP Maestre , i-am dat foc la fitil !! Te astept sa reactionezi.

(crease o pagină a viitoarei firme de echipamente cu intenţia declarată de a aduce sănătate şi apă pură şi… atât…
Dan Alexoae DP, te felicit pentru initiativa de a aduce oamenilor o apa nouă, o apă bună. Sunt încântat să am de partea mea oameni care gândesc cu creierul lor personal acela aflat în dotarea proprie. După cum ştii am colaborat ani buni cu o firmă care a fost “premium” pe piaţa purificatoareleor de apă din România. I-am fost loial cum n-a mai fost poate altul şi chiar am scris o carte despre apa purificată obţinută cu acele echipamente. Din păcate zicala “banu-i ochiu dracului” s-a adeverit şi firma a capitulat destul de repede la conceptul calitate şi încredere de dragul unei iluzorii vânzări rapide bazându-se doar pe puterea unui brand (construit i-adevărat cu migală) dar şi pe naivitatea unor nou veniţi neştiutori – din ce în ce mai puţini. Azi a rămas doar fantoma firmei “premium” care altădată era atât de efervescentă şi care clama unicitatea… Am avut mereu convingerea că va exista altcineva MAI BUN decât această firmă şi am constatat după circa un an de investigaţii personale riguros atente că mai sunt şi ALTE firme care au învăţat lecţia respectului pentru clientul român. Îţi spun aceste lucruri în public şi nu pe privat pentru a şti că eu nu prea reacţionez (ăsta-i păcatul oamenilor excesiv de emotivi, de labili) eu RĂSPUND. Este o diferenţă uriaşă între a REACŢIONA şi a RĂSPUNDE. Este util de ştiut pentru viitorul relaţiei noastre. Şi mai este un lucru care doresc să ţi-l spun şi anume că relaţia noastră amicală şi de colaborare va avea mereu o a treia componentă – clientul, beneficiarul, consumatorul APEI PURIFICATE sau “STRECURATE DE MINCIUNI” cum îmi place mie să-i spun. Mi-am asumat singur misiunea de a afla cât mai multe informaţii ascunse de o industrie medicală mânată doar de PROFIT. Am vorbit pentru prima dată în România despre apa purificată osmotic la o televiziune, apoi la alta, apoi la alta (mulţi întrebau “ce-i aia?”) şi am scris o mulţime de articole despre apa asta mirifică preluate de sute de site-uri din lumea largă… Nu voi înceta nici pe viitor de a spune oamenilor şi apropiaţilor mei ceeace am aflat ca fiind IMPORTANT pentru ei, pentru sănătatea şi fiziologia lor, pentru viitorul lor şi al familiilor lor… Sigur că unii vor trece cu uşurinţă peste acest tip de informaţii, alţii deja au trecut, dar alţii se vor opri şi vor lua la cunoştinţă că au totuşi între urechi ….ceva …. ce funcţionează… Oamenii în marea lor majoritate sunt excitaţi pe moment de chestiile interesante apoi uită uşor. Boala însă ţine minte TOATE GREŞELIELE făcute şi-şi cere PLATA necruţătoare, nemiloasă, sângeroasă sau chiar MORTALĂ. Aştept detalii despre echipamentele tale pentru a povesti oamenilor despre ele. CONVINGE-MĂ CĂ EŞTI BUN ŞI AŞTEAPTĂ-TE DE LA MINE LA RĂSPUNSURI BUNE DAR ŞI LA CRITICI DURE…
4 aprilie la 21:29 •
DP Nu pot comenta mare lucru la ce spui tu ! Insa modul in care pui tu problema este fix 100% reactiune , adica ai devenit reactiv , si asta datorita problemelor pe care le-ai avut in trecut. Pentru ca in carte sunt destul de multe lucruri ( cele care se refera la ”calitatile si nivelul de profesionalism al companiei respective) care nu sunt nici pe departe conforme cu realitatea. Si aici ti-o spune un om care a avut acces la cu mai multe informatii decat ai avut tot. De aici dezamagirea profunda pe care o impartasesti. Refeitor la convins si demonstrat cred ca cei 17 ani de munca in formare de piata si forta de vanzari , cei peste 1000 de clienti personali pe care ii am , dezvoltare personala permanenta , atentie la cei din jur si mai ales faptul ca am ajutat sute de oameni de-a lungul timpului sa inteleaga ca eu joc in liga mare si ca principiile dupa care m-am condus in viata si afaceri sunt cele corecte ma fac sa afirm fara sa gresesc o secunda ca eu am demonstrat cu varf si indesat. Si nu accept comparatii. Sunt multe aspecte pa care tu inca nu le cunosti si atunci esti indreptatit sa nu ai incredere. Ramane ca timpul sa decida cine in fata cui isi scoate palaria.Am venit la tine pentru ca stiu cu convingere ca esti un fin observator si ai standarde ridicate. Dar nimic nu va semana cu ce ai vazut tu pana acum. Pentru ca daca dupa un an de cercetare, in care ai descoperit si alte firme care fac si dreg ,doresti sa ma introduci in acelasi amalgam de amatoristi , cred ca plecam intr-o directie gresita. Noi vorbim de profesionisti si restul lumii.Asa ca poate iti dai seama ca ”te astept sa reactionezi” a fost scrisa fix cu scopul de ati vedea punctul de vedere si modul de reactie. Puteam sa folosesc alte 100 de formulari. Dar raspunsul tau m-a ajutat foarte mult. Multumesc.
5 aprilie la 11:27 •
Dan Alexoae OK! Îmi place ce-mi spui!…
5 aprilie la 17:11 •
Dan Alexoae M-am întors acasă şi am decis să reiau chiar acum dialogul nostru legat de apă, echipamente de purificat şi … vedem noi ce-o mai fi… Dane te rog să mă ajuţi să înţeleg unde am greşit în carte. Am oferit GRATIS peste 150 de exemplare la diferiţi oameni licenţiaţi cu experienţă în domenii diferite, – medici, profesori universitari, ingineri de mediu, fizicieni, geografi specialişti în mediu, jurişti, sau doar tangente cu apa – pacienţi, aşteptând să primesc critici sau sugestii de corecţie ale eventualelor greşeli…Până acum am răspunsuri favorabile… Informaţiile tale îmi vor fi utile pentru ediţia revizuită şi adăugită ce o am în pregătire. Când cartea a fost scrisă tu erai ACOLO ÎN FIRMA ACEEA şi aşa cum spui tu, “ştiai mai multe”. Eu am avut discuţii dure referitor la activitatea “centrală” a firmei cu directoarea trimisă să tot refacă o structură de vânzări din ce în ce mai şubredă şi mai iritată de erorile perpetuate. Am asistet la şedinţe furibunde în care colaboratori vechi cu activitate bogată ameninţau cu tribunalul şi procuratura… Am întrebat-o simplu şi direct “ce se-ntâmplă?” şi mi-a răspuns “Nu e treaba ta să ştii ce se întâmplă la Bucureşti. Nu-i firma ta!. Tu trebuie doar să organizezi cursurile de vânzare stabilite şi să faci cât mai multe vânzări!”… “Vânzarea directă e o afacere ASUMATĂ de fiecare din actorii implicaţi în promovarea unui produs” i-am spus dar nu m-a auzit… Practica aceea a lor – de a acorda acces colaboratorilor doar la ANUME INFORMAŢII mi s-a părut extrem de păguboasă. Când am rugat-o să remedieze unele probleme legate de echipamente sau de organizare în calitatea pe care şi-o aroga aceea de director de vânzări şi nu le-a remediat DELOC, i-am spus că nu voi mai susţine nici un fel de curs. “Şantajistule!” a zbierat la mine!… I-am spus că “OK! O SĂ SUŢIN CURSUL DAR o să povestesc participanţilor TOATE problemele existente în firmă şi mi-a dat din nou în cap cu “secretul” activităţii de la centru. “Le spui doar ce trebuie să ştie ca să vândă. Tu îi spui lu fiu-tu TOT?” Am înţeles că “Secretul” lor nu era altceva decât o mare AROGANŢĂ, SUFICIENŢĂ PROSTEASCĂ, EVIDENTA INCOMPETENŢĂ, PĂCĂLEALĂ CONTINUĂ A CLIENTULUI şi pe care eu le- am descoperit tardiv, etc. De ce? Pentru că eu iubeam de fapt APA şi nu prea mă interesa altceva când ştiam că partenerul meu pe care-l ajutam să fie proprietar de echipament de strecurat apa bea apă bună!… Iată de ce te rog mult să mă ajuţi să-nţeleg ce s-a întâmplat de fapt. De ce? Răspuns: ca să nu repetăm aceeaşi greşeală, aceleaşi greşeli!… A doua rugăminte pe care ţi-o fac este în legătură cu modul în care tu vezi colaborarea noastră. Am primit o mapă cu echipamentele, preţurile şi… atât. Care va fi statutul tău? Care va fi al meu? Tu eşti poate mai bun la organizare şi vânzare dar tot nu cred că ştii tot ce-ar trebui să ştii despre CLIENT şi APĂ. Cu modestie îţi spun. Un doctor care emană siguranţă de sine şi aroganţă permanentă nu se poate numi şi competent. Pacientul vindecat e reperul care afirmă rezultatul, NU EL!… Sau mai există şi medici care operează doar probleme minore atent selectate de ei şi care afirmă trufaş că ei au doar operaţii reuşite adică n-au avut nici un mort pe masa de operaţie! Dacă crezi că stăpâneşti TOTUL în afacerea asta e ok şi atunci eu chiar nu-ţi sunt de folos. Fostul tău mentor în vânzări COCOANA PRICEPUTĂ afirma mereu că toţi cei care au plecat din firma ei au eşuat şi unii chiar s-au întors spăşiţi la ea!. Mie mi-a stârnit de fiecare dată o mare compasiune pentru că eu o priveam şi o vedeam dincolo de aroganţa agresivă cu care se impunea în faţa colaboratorilor emanând aparenţa unei cunoaşteri absolut definitive dar şi a stăpânirii adevărului unic!… Îţi spun aceste lucruri poate complet inutuile şi gratuite pentru tine acum ca să fiu sigur ca nu cumva să cazi şi tu în păcatul TRUFIEI. APA E MODESTĂ ŞI FLEXIBILĂ şi doar ea ne poate fi supremul MENTOR învăţător!. A nu învăţa de la EA, a o ignora tocmai pe EA, înseamnă a învăţa atunci doar de la boală – ţi-o spune unul care mai ştie ceva fiziologie, care a lucrat la patul bolnavului şi care a cunoscut Moartea în direct – nu la Tv!… În Severin în acest moment şeful colegiului doctorilor are două echipamente nu unul, cel al farmaciştilor de asemeni plus încă alţi câţiva zeci de doctori, zeci de profesori, de avocaţi, proeoţi etc… Eu am fost adeptul SELECTIVITĂŢII ca modalitate de a vinde. Eu nu m-am dus la oameni să le vând CANTITATIV ci să caut să descopăr şi să selectez persoaner Responsabile care au ales EXCELENŢA ca mod de viaţă… Alţii din firmă au vândut echipamente care nu sunt folosite nici azi pentru că oamenii n-au prea înţeles care-i totuşi treaba cu ele. Sau pentru alţii sunt doar un motiv de glume, bancuri, anecdote!… O altă rugăminte şi întrebare mai am la tine: Ce te individualizează, ce te face UNIC, singular pe piaţa purificatoarelor? Cu ce sunt DIFERITE echipamentele tale de cele ale “amatorilor” (uite eu am învăţat SĂ RESPECT concurenţa şi caut mereu să am o bună relaţie cu ceilalţi pentru a învăţa reciproc unii de la alţii ÎN INTERESUL CLIENTULUI- Greşesc oare?) Te-ntreb pentru că am văzut şi la ei componente sigure cu aceleaşi dimensiuni şi care oferă la ieşire o apă cu duritate sub 0,5 ppm. Iar preţurile sunt mai mici… Şi am văzut că au şi ele etichete de America… Aştept cu nerăbdare “reacţia” ta şi modul în care vei “formula” răspunsurile. Îţi mulţumesc!
sâmbătă la 21:17 •
DP buna , cred ca mai bine discutam personal toate problemele. Vreau doar sa-ti aduc aminte ca eu nu am discutat cu tine nimic despre vre-o vanzare. Eu te-am rugat cu totul altceva. Sunt alte lucruri care dau unicitate : sistemul de lucru , oamenii din spate. Tu tot te legi de echipamente si de ppm-uri. Lasa tata astea , si concentreazate pe informatiile si serviciile care vor schimba mentalitati , si vor face oamenii sa constientizeze importanta apei. Preturile , ppm-urile , etichetele americane sau din congo ,nu mai au nici o importanta atunci cand omul ”afla” ca este 70% apa.Te inseli daca tu crezi ca noi deschidem gura si nu punem clientul pe primul loc.Dupa parerea mea tu trebuie sa continui munca de formator de opinie care ai inceput-o (cea mai importanta de fapt) si sa iesi din zona asta de polemizare permanenta. Nu vei reusi niciodata in viata ta sa schimbi ceva oricate carti ai oferi tu gratuit.Nu e relevant pentru tine nici tipul nici pretul ,nici eticheta. Pentru tine poate fi important ca oamenii sa bea o apa curata (si nu neaparat cu 0,5 ppm – asta e scoala prietenei noastre de la Bistrita). Ca dupa ce se incarca cartusele oricum nu mai are 0,5 si atunci inseamna ca mintim clientul.Si daca unora le place sa faca asta , altora nu le place. Noi suntem la’altora”. Asta ca sa ai o prima informatie utila pentru tine. Mai sunt si altele , dar trebuie sa le afli cand ne vom intalni (daca mai vrei sa ne intalnim), fata in fata.
Ieri la 02:52 •
Dan Alexoae DP, spune-mi te rog ce-nseamnă “polenizare permanentă”? E un concept nou pentru mine şi-mi sună cumva anecdotic. Legat de “şcoala de la Bistriţa” aici chiar greşeşti. Ultima dată când am discutat cu acea femeie a fost la Lacul Roşu în urmă cu 3 sau 4 ani. Un dispozitiv care măsoară duritatea apei şi pe care scrie 0,5 nu poate să mintă. E adevărat că au început să mă lase ochii, dar am ochelari! Apa care iese prin robinet după ce a fost strecurată e cea care alege şi categoriseşte echipamentele şi echipele de vânzare. Pentru că aşa cum spui şi tu nu etichetele fac diferenţa. Poate să fie echipamentul din Congo dacă apa e corectă nu mai contează altceva pentru om. Şi dacă ea e însoţită de informaţiile corecte uşor de asimilat şi de digerat pentru el e şi mai bine. Degeaba înghiţi o pastilă de 20 de milioane pe care ţi-o dă un doctor cu zeci de diplome pe pereţi dacă nu crezi că te va ajuta. Vei pierde şi bani şi timp pe care nu ţi-l va mai putea da nimeni înapoi niciodată. Şi cum vei putea “crede” dacă nu ştii nimc despre ea şi despre boala ta? În legătură totuşi cu “polenizarea” cu care “m-ai tăiat” aş vrea să-ţi spun că îmi place expresia. Chiar mult!. Polenizarea e de fapt o însămânţare, o fecundare care în cazul nostru poate fi bună sau rea. O “polenizare” rea e de exemplu boala de care se tem aproape toţi oamenii: Cancerul. Boala asta seamănă al draqului de bine cu vânzarea şi cunoaşte trei faze: Iniţierea, Promovarea şi Propagarea. “Iniţierea” este faza în care “polenizezi” sau arunci seminţele de gazon pe pământ. Urmează “promovarea” când iarba începe să crească şi “progresia” când cotropeşte tot – stadionul, trotuarele, întregul oraş… Ştii cine “iniţiază” procesul acesta numit “cancer” care-ţi fură viaţa? Ai ghicit! Chimicalele pe care le îngurgitezi numite “carcinogeni”. Faza asta durează zile, ani sau doar câteva minute. Durează până chestiile astea ajung după ce au fost înghiţite şi absorbite, în sânge, apoi la celule, apoi se leagă de ADN şi în sfârşit, ajung în celulele “fiice” ale celulelor”mamă” infestate. După ce a apărut o generaţie nouă de celule “defecte” poate dura câţiva ani până tumora să doară sau să devină “vizibilă” la aparatele medicale.Asta e cel mai îngrozitor – NU DOARE!. Apoi, boala asta te va digera ea pe tine încet şi sigur fără să mai poţi face mare lucru împotriva ei. Tot aşa mi-am propus să procedez şi eu. Creez “informaţii seminţe” bune pe care le plantez în mintea omului (“polenizez” cum spui tu), apoi las lucrurile să-şi urmeze firesc traiectoria. Spre sănătate. Vehicolul care transportă prin dizolvare toate substanţele chimice introduse în organism este … ai ghicit! …APA. În interiorul nostru avem o armată inteligentă care ne apără (cât poate şi ea!) de invazia asta de chimicale de sinteză toxice periculoase, numită Sistem Imunitar -” immunis” – “curat” sau cu alte cuvinte Domnul Doctor pe care-l avem în dotare încă de la naştere prin bunăvoinţa Marelui Boier care ne-a dat şi corpul dar şi viaţa ca să le păstrăm cum se cuvine. Anume “soldaţi” patrulează 24 din 24 după celule “defecte” pe care le ucid fără să negocieze (limfocitele T killer). Eu m-am gândit odată că dacă aş avea o firmă de-asta de vânzare de echipamente i-aş spune chiar aşa: “24/24″. Iată doar UN EXEMPLU de “polenizare” cu informaţii bune despre apă care “conştientizează” şi unul din motivele pentru care cărţile mele sunt copiate la xerox… În toată lumea cărţile despre astfel de chestii sunt best-selleruri pentru că realmente oamenii sunt înfometaţi după informaţii care să-i apere de nenorocirile nevăzute din ce în ce mai multe din alimente şi apă (ăştia omoară mai mulţi oameni decât un război şi din acest motiv Informaţia face diferenţa între viaţă şi moarte ŞI de-aia mileniul în care am intrat este considerat cel al “informaţiei” – mai valoroasă decât banii). Cele mai multe “căutări” pe Google sunt cele referitoare la “boală” şi “sănătate”. Oamenii ştiu, s-au convins că doctorii nu le spun mare lucru în schimb nu ezită să-i umple cu ALTE chimicale şi să le golească buzunarele. Echipamentele astea de purificat apa aproape deloc popularizate de responsabilii cu “sănătatea” (de ce oare?) îi golesc pe omul nostru de chimicalele periculoase,îi păstrează pline buzunarele şi ce e cel mai important – îi dă ani în plus de viaţă adică TIMP!. Tu de fapt nu vinzi echipamente şi nici măcar apă sănătoasă ci…TIMP!. Asta DA afacere!…Americanilor dar şi europenilor nu le e teamă de război sau de criză cât le e teamă de a fi mâncaţi încet luni şi ani de zile (până mor) de cea mai temută dintre boli -Cancerul. Eu am lucrat cu bolnavi de cancer şi am văzut cum e când mori de o astfel de boală! “Doamna cu coasa” nu prea ştie să dea înapoi şi e mult mai feroce şi mai agresivă şi mai insinuantă şi mai perfidă decât orice specialist în vânzare directă firoscos… Aşadar, dacă vrei să vorbim doar “faţă în faţă” e ok! Când treci prin Severin sună cu telefonul şi ne vedem…
Ieri la 06:15 •
Dan Alexoae Câteva date: În România se află în evidenţele medicale cu Cancer aproape jumătate de milion de persoane fiind a doua cauză de mortalitate după bolile de inimă. Anual sunt descoperite alte circa 96.000 de persoane din care mai mult de jumătate sunt diagnosticate în fază incurabilă… ŞI BOLILE DE INIMĂ ŞI CANCERUL – care nu se grăbesc să facă PROFIT IMEDIAT, AU LEGĂTURĂ DIRECTĂ CU APA PE CARE O BEM…
Ieri la 08:14 •
Dan Alexoae Mare antrenor si jucator de Prima Liga, astept de la matale niste raspunsuri…
acum 22 de ore •
DP o sa vina si la un moment dat si raspunsuri. pana atunci eu m-am apucat de treaba, Ca nu e TIMP asa cum spui tu mai sus.Sau poate tu ai.
acum 21 de ore •
Dan Alexoae Am fost puţin pe pagina oficială GW… apoi pe a ta. Am văzut că e-n lucru şi că se ocupă de ea nişte tipi cu “idei”. Sunt pe piaţa publicitară de vreo trei ani iar pagina lor abia dacă are 1 (un) vizitator zilnic…mda!… Revin la rugămintea de aţi face timp pentru nişte răspunsuri – NU REACŢII cum e cea de mai sus… Altfel cetitorii curioşi care mai poposesc pe-aici după niscaiva vorbe potrivite or să creadă că te eschivezi. După puţina mea ştiinţă de vânzare, în Prima Ligă unde matale antrenezi şi combaţi NU se câştigă aşa. Oamenii care sunt SEDUŞI doar de o atitudine “fermă”, autoritată, atotştiutoare sunt din ce în ce mai puţini. Iar cei informaţi şi ştiutori ai “trucurilor” psihologiei vânzării din ce în ce mai mulţi. Ăştia din urmă VOR ALTCEVA, VOR MAI MULT… Eu te aştept … alţii poate că nu…
acum 15 ore •
DP Ai luat-o in balarii rau de tot. nu exista pagina oficiala si nici nu lucreaza nimeni la ea. O sa se lucreze cand dau eu startul si cand decid eu cu cine voi face acest lucru. Tu confunzi domeniul cu pagina. Dar trecem peste asta.Ce raspunsuri vrei tu. Ai intrebat ceva ? Si daca tu crezi ca eu dau raspunsuri care tin de strategie si mod de lucru pe o pagina publica pentru ” cetitorii ” tai , iarasi esti in eroare. De altfel eu nu trebuie sa-ti dau tie nici un fel de explicatii la problemele generale si fara orizont pe care le pui tu. Pot eventual sa-ti dau ceva raspunsuri punctual pe directii clare. Daca doar ai reciti ce scrii tu ai vedea ca e un amalgam de informatii din care poti alege foarte multe lucruri bune , cu conditia sa le organizezi. Tu amesteci cancerul , cu marketingul , cu clientul , cu etichetele cu etc , si esti departe rau de scop. Daca ai sa accepti vre-o data sa faci bine, aranjand pe caprarii informatiile in asa fel incat sa inteleaga lumea ce vrei tu de fapt cred ca ai o sansa. Daca nu vorba lui Hagi cel mai mare fotbalist roman din toate timpurile :”faci bine ca sa nu faci rau”. Nu te transforma intr-un om care vrea sa faca de toate dar nu face nimic bine. Nici Napoleon nu a reusit.Si cu asta ai si raspunsurile.
acum 8 ore •
Dan Alexoae DP ai lucrat ca director într-o firmă care a ajuns în bălării. Te-am întrebat ce s-a întâmplat de ce s-a greşit de ce-ai plecat chiar tu de-acolo – nu că m-ar interesa (sincer să fiu nu-mi pasă pentru că eu am anticipat CU MULT TIMP ÎNAINTEA TA că firma se va prăvăli din cauză de exces de aroganţă, secretomanie, etc). Te-am întrebat pentru că TU ai spus că m-am aflat în eroare când am scris cartea (era o rugăminte pentru corecţia ediţiei a doua revizuită). Văd că n-am nici o şansă să aflu – ai păstrat năravul secretomaniei. Să fii sănătos e strategia ta şi eu ţi-o respect. În legătură cu amestecul informaţiilor “fără orizont” – e doar o răutate gratuită pe care o trec la capitolul glume. Majoritatea pacienţilor mei tocmai asta au apreciat cel mai mult la mine- faptul că le fac accesibile informaţii altfel foarte pretenţioase, specializate, academice, etc. Nici de asta nu mă supăr pe tine. “Amestecul” informaţiilor despre care tu vorbeşti se cheamă “analogie” – se practică atunci când vrei să fii înţeles de un public mai puţin instruit şi se foloseşte mai ales atunci când vrei să cât mai explicit (nu este nici o urmă de epatare sau de exagerare în afirmaţiile mele). Şi chiar tu însuţi foloseşti analogia. Dialogul acesta dintre noi chiar aşa începe “am aprins fitilul” mai ţii minte? Te-am mai întrebat despre cum vezi tu că va decurge colaborarea noastră şi mi-ai trimis o mapă cu nişte preţuri. Nici un răspuns doar un fel de eschive pe care nu le-nţeleg. În legătură cu firma “mamă” gwt din America – am observat că se ocupă întradevăr de tratarea apei dar am mai văzut că în 2003 a intrat în faliment. În 2004 şi-a revenit iar acum distribuie din nou echipamente.E OK! oamenii cei mai înţelepţi sunt cei care au cunoscut eşecul. Au câştigat minte!… Pagina ta, adică bănuiesc că franciza lor din România – este în construcţie şi este administrată de nişte băieţi cu “idei” aşa cum ţi-am spus dar nevizibili pe net. Un vizitator pe zi e chiar ruşinos… nu te supăra pe mine. Când faci promovare publicitară – cum afirmă ei că fac, e bine să laşi “urme” cât mai “groase” pe Google ceeace nu e cazul lor., O pagină web sau un “domeniu” cum spui tu e-nstare să facă şi un copil de clasa a V a. Promovarea e ALTCEVA şi se face cu multă inteligenţă etc etc etc etc … Te las să te organizezi şi când consideri că putem face ceva ÎMPREUNĂ să-mi dai şi mie de ştire… S-aprindem împreună fitilul. Eu voi continua să-mi adăp caprele mele cu apă de rouă până când cetitorii mei or să-mi spună să mă duc să mă culc…
acum 5 ore •
DP Inchei aici discutiile. Nu avem nici o legatura cu firma din America. 5-10 pagini in care ridici osanale unei firme care nu te platea pentru munca depusa nu este decat inconstienta sau cum spun marea majoritate carora le-am aratat cartea ai luat bani si asta nu te poate condamna nimeni. Asa se fac lucrurile in Romania si nu te condamna nimeni. Faci tu niste cercetari de prost gust si tragi niste concluzii care nu au nici cea mai mica legatura cu realitatea.Chiar nici o legatura. Promovare le Google. Pai tu habar nu ai cum se vinde produsul asta. Ma distrezi la maxim. Ai dat niste informatii despre apa in carte (copiate de pe undeva cu siguranta) care nu sunt conforme cu realitatea. Si aici ma refer la calitatile apei obtinute de sistemele la care ridici statuie in carte. Si nu inteleg cum faci un asemenea cult al personalitatii pentru ceva ce injuri astazi. Trebuia sa fii mai temperat in acel moment. O sa incerc sa fac lucrurile asa cum stiu eu , pentru ca stiu , si iti multumesc pentru colaborarea de pana acum , din care nu am reusit sa invat nimic. Ca materiale de alea cu apa gasesc tone.In esenta, putea fi parte la un proiect indraznet , care insemna mult mai mult decat ce-ai facut tu pana acum. Si nu ne bazam nicidecum pe ”goagle”. Noi nu suntem asa de inteligenti , dar suntem suficient de inspirati in alegeri si asta nu este o optiune. Pentru ca feedbackul este sub 1%. Si asta nu o spunem noi , ci institutele de cercetare.Mult succes in continuare si te rog sa ne monitorizezi si peste vre-un an sa mai stam de vorba.
acum 2 ore •
Dan Alexoae DP te admir iată pentru spontaneitate şi francheţe. Este ADEVĂRAT – nu am luat vreun bănuţ pentru munca aceea de documentare dusă până la “inconştienţă”. Am tipărit acele cărţi integral pe banii mei luaţi din bugetul copilului meu căruia i-am şi dedicat-o. Tu ai citit doar o parte ff “subţire” din ceeace se dorea a fi cartea în totalitatea ei (volumele celelalte încă n-au fost tipărite). Pentru că finalitatea acestui demers era ALTUL pe care tu nu l-ai înţeles din păcate. Un academician ale cărui păreri nu pot fi defel ignorate (nu-i dau numele ca să nu-l amestec în discuţia asta care se doarea a fi măcar inteligentă) şi care a primit-o chiar de la mine personal mi-a trimis un SMS să-mi mulţumească pentru “perspectivele nebănuite” pe care i le-am deschis. Unul din cei mai mari gastro-enterologi (specialişti ai tubului digestiv acolo unde ajunge ceeace ingerăm noi cu atâta voioşie) din ţară şi din lume la această oră, bea o astfel de apă şi exemplete ilustre care mi-au confirmat “cercetările mele de prost gust” pot continua. Cartea poartă sigla firmei aceleia pe care şi tu o manageriai de pe o funcţie de director atunci când ea a fost scrisă şi se referă la APĂ în proporţie de peste 99%. Nu la firmă. Paradoxal, însăşi conducerea muierească a firmei -îngrijotată că aş putea pretinde vreun ban, a apreciat că “prea am ridicat în slăvi apa aceea”. De fapt conducerea ŞTIA ceeace eu încă nu ştiam ATUNCI dar am aflat mai târziu şi anume că una se spunea clientului referitor la originea noilor echipamente şi alta se fuma. Cartea nu a fost distribuită la vreo librărie – deşi am avut cereri din Bucureşti, Craiova şi Cluj pentru că ea se adresa unui grup restrând de oameni care aveau în casă un echipament ce le oferea o apă care interfera DIRECT CU FIZIOLOGIA LOR iar unii din ei chiar nu ştiau asta. A afirma că “acele concluzii nu au legătură cu realitatea” înseamnă a contrazice FIZIOLOGIA iar aici Dane chiar NU TE PRICEPI. Ţi-o spune cineva care a terminat două facultăţi medicale şi o şcoală sanitară pe timpurile alelalte când şcoala era şcoală. Eşti BUN LA VÂNZARE dar nu la partea asta cu fiziologia omului şi care cred eu e la fel de IMPORTANTĂ precum e echipamentul mai ales când afirmi şi pretinzi că “ADUCI SĂNĂTATE ÎN CASA OMULUI”. Am întâlnit pe canapeaua de la Urgenţă personaje cu mult mai siguri de ei decât eşti tu acum şi care în momentele acelea dureroase erau doar nişte tipi jalnici ce implorau ajutor şi compasiune. Eu nu înjur APA – şi acum am îmţeles că tu de fapt n-ai citit cartea, eu IUBESC APA. REPET CA SĂ FIU ŞI MAI BINE ÎNŢELES: EU IUBESC APA!… Îţi recomand şi ţie să faci la fel. Şi de asemeni îţi recomand s-o şi consumi la propriu (am observat de multe ori fosta conducere a firmei care bea orice altceva dar nu apa pe care chiar ea o promovau). Ca să ai spor în ceeace ţi-ai propus cu echipamentele alea de care nu mă îndoiesc că vor fi bune. Când voi fi sigur că ai dreptate în cele ce afirmi – că vei fi cel mai tare de pe piaţa purificatoarelor, a filtrelor de apă din România, nu voi ezita nici o secundă să recunosc cu sinceritate asta. Îţi recomand de asemeni, cu prietenie, să manageriezi viitoarele conflicte cu mai multă răbdare şi atenţie. Ai obiceiul să te faci că nu auzi, nu-nţelegi şi nu-i productiv. Ai doar de câştigat şi sunt sigur că şi acum ai învăţat destule chiar dacă nu recunoşti acum asta. Încă ceva. Sigur că poţi să nu te bazezi pe Google. E afacerea ta şi alegerea ta. Însă orice manager, şi cu atât mai mult cei care joacă în Prima Ligă aşa cum eşti tu, ştiu că Internetul este esenţial pentru promovarea unei afaceri- fie că-i vorba despre apă fie despre şampon, prezervative sau chibrite. Orice om obişnuit care porneşte un calculator (şi crede-mă că sunt mulţi!) aproape că ştie să caute sau să verifice informaţii pe Google. Iar dacă “nu te vei baza pe “goagle” – sigur, repet, e alegerea ta de manager. Orice consilier vei avea pe viitor îţi va spune asta – că vei aveal mai mult de pierdut dacă nu exişti în spaţiul virtual. Ar mai fi şi altele de spus, te las însă să te organizezi (deocamdată înţeleg că ai aprins un fitil la ceva… ce nu există) şi să demonstrezi firmei de la care ai plecat că EŞTI MAI BUN CA EI şi, nu în cele din urmă, viitorilor clienţi care te aşteaptă. Te salut cu aceeaşi cordialitate.

……………………………………………………………………………….
Această firmă GWRO şi cum s-o mai chema căreia i-a fost “aprins fitilul” a dispărut deja de pe facebook. Aşa de repede?… A câta oară să tot am dreptate?… După cum cunosc însă actorii din spate, se va genera rapid o altă poveste de aiurit clientela cu buzunare pline de creiţari sunători… “NOI suntem UNICI, NOI vă aducem SĂNĂTATE, NOI vă…, NOI vă…, VOI să … aveţi bănuţii pregătiţi”… Eu am dorit în demersul de mai sus – pe care l-am condiţionat a fi PUBLIC şi nu PRIVAT, de dorinţa sinceră de a “strecura” vechea poveste de cele RELE (aşa cum fac şi echipamentele de strecurat apa poluată de la reţea) pentru a crea alta “nou-nouţă” curată şi plăcută oamenilor doritori de a face o investiţie cu adevărat SĂNĂTOASĂ… După cum se poate aprecia de către orice cetitor, NU am avut succes deşi am avut BUNĂ-CREDINŢĂ. Politica de marketing a respectivilor este şi pe viitor ACEEAŞI CARE A MAI FOST: “BANII MEI SUNT ÎN BUZUNARUL CLIENTULUI… CUM ÎNCĂ MAI SUNT?”… Voi reveni cu un comentariu mai amplu când o să am mai mult timp şi chef de astfel de operaţii de “strecurare” sau deparazitare a minţilor…

You must be logged in to post a comment.

5 vizitatori online acum
0 vizitatori, 5 roboti, 0 membri
Numar maxim de vizitatori astazi: 9 la 12:20 am UTC
Aceasta luna: 54 la 11-18-2017 09:27 pm UTC
Acest an: 678 la 10-21-2017 04:44 am UTC
Din toate timpurile: 678 la 10-21-2017 04:44 am UTC